een huisstijl en logo laten ontwikkeling

Branding & positionering

Ready for takeoff.

Je twijfelt over de visuele identiteit van je bedrijf. Communiceert het wel wat het moet uitstralen? Waar moet ik beginnen? Of je wilt een bedrijf starten en bent opzoek naar een partij die je kan begeleiden tot een professionele huisstijl? Wij staan voor je klaar! Met meer dan 250+ succesverhalen en een tevredenheid van 99% durven wij ook jouw uitdaging aan.

Met dit traject ben je verzekerd van een professionele visuele identiteit. De starten dit traject altijd met een strategische kickoff. Wie ben jij als bedrijf? Wat zijn je kernwaarden, wat is je missie en wat is je stip op de horizon? Samen ontdekken we wat jouw business is en vervolgens naartoe moet. Op basis van de kickoff gaan wij aan de slag om de input te vertalen naar een huisstijl die naadloos aansluit. 

Wat kan je verwachten?

Onze designers gaan op basis van de strategie aan de slag met het design. Het design sluit altijd aan op de behoefte van je doelgroep. Na verschillende aanpassingsrondes worden de ontwerpen opgeleverd. 

  • Logo ontwerp & pakket
  • Ontwerp visitekaartjes
  • Ontwerp briefpapier en enveloppen
  • Drukklaar aangeleverd
  • Optioneel: Uit te breiden met een website of webshop
  • Optioneel: Volledig drukwerkpakket (pennen, banners, flyers, mappen)

Hoe gaat dit traject in zijn werk?

Van idee tot oplevering. Een gestructureerd bedrijfsproces en onze vakbekwame crew garanderen een soepel proces waarin wij jou van a tot z begeleiden.

Fase 1: Kickoff

Strategie uitwerken en samen brainstormen

  • Kennismaken
  • Voorstel
  • Kickoff sessie

Fase 2: Logo design

Het schetsen, ontwerpen en aanpassen van het logo.

  • Meerdere ontwerpen
  • Aanpassingsrondes
  • Compleet logopakket

Fase 3: Huisstijl design

Het ontwerpen van drukwerk en online media.

  • Huisstijl gids
  • Aanpassingsrondes
  • On- en offlline designs

Fase 4: Oplevering

Afronden ontwerpen en bestellen van drukwerk

  • Lancering huisstijl
  • Training in gebruik
  • Toesturen pakketten
Hoeveel aanpassingen zijn er inbegrepen in het maken van een logo?

Wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Uit ervaring weten wij dat we nooit meer dan 3 correctierondes nodig hebben voor het opleveren van een logo. Mocht er meer nodig zijn, dan zijn wij daar flexibel in.

Hoeveel voorstellen ontvang ik?

Na de kickoff ontvang je tussen de 2 en 4 voorstellen. Dit is afhankelijk van je wensen en de uitkomsten van de kickoff. Als wij denken dat er meer voorbeelden nodig zijn (of jij uiteraard), dan ontvang je deze. Meestal starten we met 3 ontwerpen en gaan we verder o.b.v. een van deze concepten.

Hoe lang duurt een traject en hoe duur is een website bij jullie?

Een traject duurt gemiddeld 4 tot 6 weken. Dit is natuurlijk afhankelijk van het formaat van de opdracht, hetzelfde geldt voor de kosten van een traject. De investering van dit traject ligt rond de € 1000 exclusief btw, maar alles is bespreekbaar. Op basis van jouw wensen maken wij een passend voorstel. Wij streven naar uitmuntende kwaliteit en een goede investering verdien je altijd terug.

Al meer dan 250 tevreden klanten

Zijn te spreken over onze kwaliteit en resultaten

Simon Mars

Elektronica Voor Jou

Afgelopen zomer hebben wij onze vernieuwde website laten bouwen door de heren van Interly. Onze oude website scoorde zeer laag in de google speed test. 

Dit had negatieve effecten voor onze google ranking. Na uitgebreid contact en het bespreken van de mogelijkheden hebben we besloten om het vanaf de grond opnieuw op te bouwen. 

Dit is een goede keuze geweest aangezien de nieuwe website met de zelfde inhoud + meer nu in de speed test ipv 17 (op desktop) tussen de 90 en 99 scoort. 

Exact het resultaat wat we wilden bereiken. 

Inmiddels zijn staat de website al een paar maandjes online en zijn we druk bezig met het optimaliseren. 

Ik ben zeer te spreken over de service en verwacht nog een lange samenwerking te behouden.

Roel Arends

Midland Tours

De mannen van Interly zijn top! Ze denken mee en leveren mooi werk! Mooi om samen met hen te zien dat Midland Tours steeds meer op de kaart word gezet met een mooie website, brochures en steeds meer eigen huisstijl. Wij hebben regelmatig ad-hoc opdrachten en die worden altijd snel en vakkundig uitgevoerd! Stuk voor stuk toppers!!

Ralf Smit

Q8 Benelux

Zeer prettig werken. Direct contact, snelle opvolging en meedenken naar de gewenste oplossing. Het verschil met andere bureaus is dat Interly net even die extra stap zet om het product echt af te maken. Ik blijf graag samenwerken.

Gert-jan Peelen

Het Hondenhuys

Wij zijn startende ondernemers en waren op zoek naar vaste pilaren om ons honden pension heen. Via facebook kwamen wij in contact met Maarten van Interly. Het is een jong bruisend team die ons volledig begrepen hoe wij Het Hondenhuys wilde gaan opzetten.
Ze hebben voor ons de website, het logo, visite kaartjes en de folder gemaakt.
Onze website is nu twee maanden online en ons bedrijf loopt als een trein. Dit hadden wij niet durven dromen dat het zo goed zou lopen. Wat betreft de website krijgen wij veel complimenten over. De sfeer die op de website gecreëerd word match volledig met de werkelijkheid.

Afgelopen zomer hebben wij onze vernieuwde website laten bouwen door de heren van Interly. Onze oude website scoorde zeer laag in de google speed test. 

Dit had negatieve effecten voor onze google ranking. Na uitgebreid contact en het bespreken van de mogelijkheden hebben we besloten om het vanaf de grond opnieuw op te bouwen. 

Dit is een goede keuze geweest aangezien de nieuwe website met de zelfde inhoud + meer nu in de speed test ipv 17 (op desktop) tussen de 90 en 99 scoort. 

Exact het resultaat wat we wilden bereiken. 

Inmiddels zijn staat de website al een paar maandjes online en zijn we druk bezig met het optimaliseren. 

Ik ben zeer te spreken over de service en verwacht nog een lange samenwerking te behouden.

De mannen van Interly zijn top! Ze denken mee en leveren mooi werk! Mooi om samen met hen te zien dat Midland Tours steeds meer op de kaart word gezet met een mooie website, brochures en steeds meer eigen huisstijl. Wij hebben regelmatig ad-hoc opdrachten en die worden altijd snel en vakkundig uitgevoerd! Stuk voor stuk toppers!!

Zeer prettig werken. Direct contact, snelle opvolging en meedenken naar de gewenste oplossing. Het verschil met andere bureaus is dat Interly net even die extra stap zet om het product echt af te maken. Ik blijf graag samenwerken.

Wij zijn startende ondernemers en waren op zoek naar vaste pilaren om ons honden pension heen. Via facebook kwamen wij in contact met Maarten van Interly. Het is een jong bruisend team die ons volledig begrepen hoe wij Het Hondenhuys wilde gaan opzetten.
Ze hebben voor ons de website, het logo, visite kaartjes en de folder gemaakt.
Onze website is nu twee maanden online en ons bedrijf loopt als een trein. Dit hadden wij niet durven dromen dat het zo goed zou lopen. Wat betreft de website krijgen wij veel complimenten over. De sfeer die op de website gecreëerd word match volledig met de werkelijkheid.