fbpx

Vacature: Project & office manager

Zie jij jezelf als spin in het web binnen onze jonge en groeiende organisatie? Heb jij affiniteit met online marketing en IT (je hoeft geen tech nerd te zijn, mag wel) en krijg jij zweethanden van structuurloze processen? Door onze flinke groei afgelopen jaar zijn wij opzoek naar een project & office manager die ons ondersteunt met het begeleiden van projecten en zorgen dat ons kantoor altijd op orde is. 

Vacature: Project & office manager

Zie jij jezelf als spin in het web binnen onze jonge en groeiende organisatie? Heb jij affiniteit met online marketing en IT (je hoeft geen tech nerd te zijn, mag wel) en krijg jij zweethanden van structuurloze processen? Door onze flinke groei afgelopen jaar zijn wij opzoek naar een project & office manager die ons ondersteunt met het begeleiden van projecten en zorgen dat ons kantoor altijd op orde is. 

Rol & verantwoordelijkheden

Als projectmanager ben je verantwoordelijk voor het begeleiden projecten binnen Interly. Je hebt nauw contact met onze designers en developers en stuurt hun haarfijn aan. Je houdt de klanten op de hoogte van de voortgang, peilt bij het team de status, je houdt de budgetten en planning in de gaten en bent ook gedeeltelijk verantwoordelijk voor accountmanagement. Omdat we veel verschillende projecten tegelijk draaien moet je snel kunnen schakelen en gestructureerd kunnen werken.  

Naast de werkzaamheden als projectmanager stuur jij ook aan in het office management. Als officemanager ben je verantwoordelijk voor het organisatorische en secretariële vlak van Interly. Je ondersteunt in de administratie (wat goed past bij het project management), agendabeheer, facilitaire ondersteuning, ( bv lunch inkopen), schoonmaak inplannen en je bent het gezicht en aanspreekpunt van onze organisatie. 

Wat breng je mee:

  • Regelaar in hart en nieren
  • Minimaal 1 jaar werkervaring aan bureauzijde
  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau
  • Affiniteit met IT en innovatie, kennis van WordPress, SEO/SEA en online marketing is een pré
  • Communicatief sterk met een goede Nederlandse taalvaardigheid
  • Gevoel voor structuur, projecten en voelt mensen aan
  • Bent zelfstandig, energiek en een slimme werker
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar

Jij krijgt:

  • Een unieke en informele cultuur
  • Een leuk team met verschillende expertises
  • Afwisselende opdrachten & werkzaamheden;
  • Ruimte om te leren en ervaring op te doen;
  • Ruimte voor nieuwe ideeën en initiatieven;
  • Regelmatig thuiswerken is mogelijk;
  • Flexibele werktijden zijn mogelijk;
  • Laptop (Mac of windows)
  • Vrijmibo’s, vis op vrijdag, (werk & chill) vakanties, teamuitje(s) en af en toe een goed feest!
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een full-time dienstverband;
  • We proberen altijd een langdurige relatie aan te gaan en streven ernaar je een vast contract te bieden;
  • Marktconform salaris
  • Indien gewenst behoort een werklaptop tot de mogelijkheden;
  • Startdatum in overleg;

Over Interly Digital Agency

Een crew van ondernemende en slimme vakidioten voor wie geen uitdaging te groot is. Onze filosofie is dat je als dienstverlenende onderneming in elk opzicht groei moet faciliteren: voor jouw business, jouw klanten en ook onze crew. Met onze daadkrachtige en innovatieve mindset realiseren wij succes voor onze klanten- en daarmee ook voor onszelf. De resultaten liegen er ook niet om, we draaien gemiddeld 250 projecten per jaar en klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9! Wij werken voor multinationals, MKB en kleine ondernemingen. Veel variatie dus voor mooie bedrijven met gedreven ondernemers. Vanuit onze prachtige werkplek in Leusden maken we vele ondernemers zeer tevreden met onze diensten.

Ben je enthousiast en wil je een vervolg inplannen? Stuur je CV en motivatie naar [email protected] en we nemen binnen 3 werkdagen contact met je op!