Support & onderhoud

Altijd een online zonder gedoe.

Je eigen WordPress experts,

altijd bereikbaar!

Ben je opzoek naar een partner die het technische beheer van je WordPress omgeving op zich kan nemen? Wij ontzorgen je graag. Als je het onderhoud van je website of webshop bij ons onderbrengt, zorgen we dat er back-ups zijn (mits we het ook hosten), dat je met de juiste plugins en thema’s werkt, dat je website beveiligd is en dat alles up-to-date blijft. Gaat er iets stuk door een update? Wij repareren het kosteloos. Een vraag? Bel of mail ons gerust!

Zorgvuldige updates van plugins, thema’s en WordPress

Ons team zorgt ervoor dat onze klanten altijd verzekerd zijn van een website die up-to-date is. Mocht er een veiligheidsrisico in een plugin ontstaan dan zorgen wij dat deze binnen 24 uur opgelost is. Ontstaat er schade door een update dan nemen wij deze voor onze rekening. We ontzorgen je volledig en verrichten al onze werkzaamheden op de achtergrond zodat jij kan doen waar je goed in bent: ondernemen.

Onze support contracten bevatten o.a.

Meerdere pakketten beschikbaar vanaf 50,- per maand
  • Updates van WordPress, thema’s en plugins
  • Dagelijkse backup tot 30 dagen terug
  • 24/7 monitoring van de uptime, performance en de beveiliging
  • Professionele plugins voor beveiliging, snelheid en performance
  • Gratis reparatie na schade door een update of hack
  • Professionele helpdesk voor al je WordPress vragen
  • 15 minuten per maand website edits of ondersteuning

Goed beveiligd en waterdicht

Uiteraard wil je voorkomen dat je website gehackt wordt en er data op straat komt te liggen. Hierdoor loop je namelijk het risico op een geldboete volgens de Autoriteit Persoonsgegevens. Wij hebben de veiligheid van je website hoog in het vaandel. We werken met de beste servers en software om je website te beveiligen. Zo hebben we bijvoorbeeld regio blokkades voor bijvoorbeeld Rusland en China (waar veel hackers vandaan komen) en uitsluitingen van IP adres bij meer dan 3 mislukte inlogpogingen. Is je website gehackt en wil je deze laten opschonen? Daar kunnen we je ook in voorzien. 

Een betrokken helpdesk

Servicegerichtheid is heilig voor ons. In onze filosofie lees je dat je als klant van Interly er echt bij hoort. Wij staan dan ook doordeweeks altijd voor je klaar. Gaat er echt iets mis op je website? Dan zijn we uiteraard 24/7 bereikbaar voor storingen. Loop je ergens tegen aan of heb je een vraag? Bel ons op of stuur een mailtje naar ons ticketsysteem en je je krijgt binnen een half uur reactie van ons. Vragen die wij voor 16.00 krijgen worden dezelfde dag nog beantwoord.